4mPOWER FMCG

Automatyzuj procesy sprzedażowe i marketingowe na sprawdzonym przez tysiące użytkowników systemie.

4mPOWER FMCG Efektywne narzędzie klasy SFA (sales force automation) wspierające pracę menadżerów i przedstawicieli handlowych branż spożywczej i kosmetycznej.

Możliwości
  • Podnieś stopień realizacji zamówieńUzyskaj dostęp do pełnej historii działań i zamówień u klienta. Dzięki wsparciu materiałów multimedialnych, automatycznym  sugerowaniu promocji  i informacji o stanach magazynowych zwiększ wolumen towarów w zamówieniu. Dzięki automatyzacji obiegu dokumentów Twoje zamówienia szybciej dotrą do dystrybutorów a ich unifikacja zapewni ich szybszą realizację.
  • Zwiększ produktywnośćTwórz plany i harmonogramy działań. Skorzystaj z optymalizacji trasy. Uzupełnij trasówkę o klientów w pobliżu lub wykorzystaj podpowiedzi o nieodwiedzonych klientach. Promuj kluczowych klientów. Motywuj pracowników dzięki celom sprzedażowym i wielowymiarowym targetom.
  • Podejmuj szybko decyzjeNie musisz codziennie wertować raportów i tracić czasu na analizy. Dzięki wykorzystaniu alertów zostaniesz natychmiast poinformowany na maila lub za pomocą sms o niezgodnościach. Co więcej system sam zleci działania naprawcze do odpowiednich pracowników.
  • Pozyskaj wiedzę o potencjale klientówProwadź badania rynkowe u klientów z wykorzystaniem definiowalnych ankiet. Weryfikuj dostępność produktów własnych i konkurencji oraz standardy merchandisingowe. Kieruj badania na określone grupy i kategorie klientów.

4mPOWER FMCG Obsługiwane procesy:

sales
Sprzedaż
w terenie

research
Badania
ankieterskie
(CAPI)

reports
Raportowanie
i analityka

mobile
Mobilny CRM

Zapewniamy:
  • ElastycznośćOferta usług w modelu fixed price (cena ustalona według kosztorysu) lub time&material (cena oparta o ilość czasu poświęconą na zadanie)
  • Dogodne modele zakupu rozwiązańModel abonamentowy (opłata miesięczna), model inwestycyjny (jednorazowy zakup licencji)
  • Profesjonalną obsługę powdrożeniową

4mPOWER FINANSE

Odkryj nową jakość w obszarach sprzedaży produktów finansowych oraz windykacji należności

4mPOWER Finanse to kompleksowe rozwiązanie dla firm sektora finansowego, które powstało w odpowiedzi na potrzeby i w ścisłej współpracy firm sektora windykacji i pożyczek

Możliwości
  • Zweryfikuj pozyskane adresy dłużnikówPrzydziel automatycznie adresy do swoich pracowników terenowych. Weryfikuj lokalizację adresów w terenie. Dokumentuj lokalizację zdjęciem.
  • Zapewnij rzetelną wiedzę swoim pracownikomPrzygotuj pracownika do spotkania z dłużnikiem. Udostępniaj aktualne dane o zobowiązaniach, notatkach i przeprowadzonych rozmowach telefonicznych.
  • Zbierz wiedzę o dłużnikuZbieraj informację o dłużniku za pomocą metody CAPI. Ewidencjonuj rozmowy przychodzące i wychodzące. Planuj spotkania. Weryfikuj lokalizacje spotkań. Przekazuj informacje do dalszego procesowania do działu call center. Zaproponuj i podpisz ugodę bezpośrednio na telefonie lub tablecie.
  • Rozliczaj pracownikówEwidencjonuj czas pracy i przejechane kilometry w celu automatycznego rozliczania klientów. Wizualizuj trasy pracowników na mapach. Optymalizuj trasy.
  • Zwiększ sprzedaż pożyczek przez partnerówWspieraj sieć partnerską przez dział call center i pracowników terenowych. Informuj o nowych usługach. Trenuj nowych pracowników i nowe punkty partnerskie. Weryfikuj standardy ekspozycyjne i wiedzę pracowników. Automatyzuj planowanie działań, np. dla nowych punktów sprzedaży. Motywuj partnerów przez cele sprzedażowe, usprawnij formułowanie celów z wykorzystaniem ich automatycznego definiowania. Propaguj prognozy globalne poprzez cele regionu do celów każdego partnera.
  • Podnieś produktywność działu Call CenterUdostępnij pracownikowi pełną wiedzę o partnerze: od widoku 360 przez listę punktów, listę pracowników, historię działań, wniosków i umów pożyczkowych. Zlecaj wizyty pracownikom terenowym lub przekierowuj zadania do innych działów.
4mPOWER FINANCE Obsługiwane procesy:

sales
Windykacja

service
Wsparcie sprzedaży
pożyczek

research
Sprzedaż mobilna
dla klienta końcowego

4mPOWER KONWOJE

Wsparcie i optymalizacja obsługi procesów transportu depozytów oraz serwisowania urządzeń ATM

4mPOWER Konwoje to innowacyjny system IT, który powstał we współpracy z międzynarodowym liderem branży konwojowej zapewniając najwyższą jakość obsługi procesów i bezpieczeństwa. Firma Softline jest wyłącznym producentem i dostawcą rozwiązania na rynku polskim.

Możliwości
  • Poznaj wartość zintegrowanego narzędziaZintegrowana platforma dla Klientów i Operatorów umożliwiająca wsparcie całego procesu transportu wartości.
  • Planuj sprawnie konwojeDwie wersje modułu planowania pracy (Gantt i tabelaryczny) obsługujące automatycznie harmonogramy realizacji usług.
  • Nie martw się o kontrolę warunków prawnych Kontrola wymagań w zakresie zabezpieczenia transportu wartości pieniężnych zgodnie z obowiązującym rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji.
  • Oszczędzaj czasWykorzystanie technologii QRCode do tworzenia dokumentacji oraz pobierania/zdawania transportowanych depozytów.
  • Pracuj na aktualnych danychRegularne przesyłanie danych przez Zespoły Konwojowe z informacją o statusach realizowanych zadań i transportowanych depozytów. Dzięki usłudze Direct Credit Księgowanie środków klientów na rachunkach bankowych w czasie D0 – w momencie przekazania depozytów Zespołowi Konwojowemu.
  • Zapewnij bezpieczeństwoDostęp do aktualnych list konwojentów. Uwierzytelnianie Konwojentów w lokalizacji klienta. Szyfrowanie danych.

tarcza 4mPOWER Guard przetwarza szereg danych o charakterze wrażliwym. Softline zwrócił szczególna uwagę na aspekty związane z bezpieczeństem. System posiada miedzy innymi zabezpieczenia dostępu do danych oraz mechanizmy uwierzytelnienia stron w procesie komunikacji.

4mPOWER KONWOJE Obsługiwane procesy:

euro-konwoje
Serwisowanie
urządzeń ATM

truck-konwoje
Transport
depozytów

Prezentacje / Wdrożenia testowe

Zobacz nasz system na żywo.

Jeżeli poszukujesz systemu IT dla swojej organizacji, zaproś naszego przedstawiciela na prezentację lub odwiedź nas w siedzibie firmy. Prezentacje są bezpłatne i nie zobowiązują do zakupu systemu.

Sprawdź jakość systemu i przetestuj go przed zakupem.

W celu zapewnienia wyboru systemu i funkcji najlepiej spełniających oczekiwania Klienta, proponujemy wdrożenia testowe dokonywane z udziałem wybranej grupy przedstawicieli.

Systemy dedykowane

Zespół Softline jako specjalista w zakresie rozwiązań mobilnych projektuje i buduje kompleksowe systemy dedykowane. Posiadając szereg gotowych, elastycznych narzędzi informatycznych, pracujących na szerokim wachlarzu urządzeń mobilnych i platform systemowych, jesteśmy w stanie w krótkim okresie dostarczyć dedykowane rozwiązania zgodne z konkretnymi wymaganiami zamawiającego.
 

Posiadamy wiedzę i doświadczenie, umożliwiające nam przemianę pomysłów naszych klientów w doskonałe aplikacje mobilne.

Korzyści

  • redukcja kosztów pracy przedstawicieli
  • optymalizacja i wzrost wydajności pracy ludzi w terenie
  • kontrola bieżąca pracy w terenie i jakości obsługi klientów
  • wzrost efektywności sprzedaży
  • zebrana i usystematyzowana informacja o klientach i partnerach
  • standaryzacja obiegu i zatwierdzania dokumentów
  • standaryzacja zarządzania relacjami z klientami
  • zwiększenie bezpieczeństwa pracowników terenowych
  • szybki kanał komunikacyjny pomiędzy wszystkimi pracownikami
W ramach wdrożenia systemów mobilnych oferujemy usługi:
audyty
wdrożenia testowe
analizy informatyczne
(modelowanie procesów biznesowych)
INTERSUJĄ CIĘ NASZE USŁUGI? SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI!

Klienci

Prezentujemy loga wybranych Klientów. Pełna lista referencji prezentowana na prośbę Klienta.